inköp!

Idag som sagt så var jag med familjen, och vi shoppade lite. P.s pappsen känner en snubbe som jobbar på PUMA så jag kommer nog att kunna jobba där under sommaren, how grat isn't that? För de behövde och jag kommer att kunna fylla ut den platsen! Great ju! Men det här köpte jag idag.
image366

 


Prislista, allt kommer ifrån Puma.
tygskor, 500;-
skjorts, 500;-
mjukis skjorts, 250 ;- ( kommer att bli använd mest för joggningen mot sommaren )
Jag köpte ju kläder i onsdags också så bilder på det med.


Linne/klänning, urban St - 250;-
Linne(men kommer att använda den som kjol) divided - 49,90
kjol, divided, 98 ;-

Nu ska jag slingas och klippas! Tjingeling!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0