färg + nosh = heaven!

hello peps!

Jag har så söt mami, menar det. Hon vet att jag letar efter "högmidjad" kjol, men den ska vara kort som jag kan ha till strumpbyxor. Och jag var ute efter färg. Vet ni vad mami kommer då hem med? Jo en gul kjol med typ cirklar på. Adorable. Går att köpa på veramoda för 160 ;- Vilket kap va? Love it! image319

Sen har jag varit och kollat igenom min garderob och där kan man alltid hitta vad som helst. Då hittar jag den här kjolen som jag kommer att använda lots of i sommar med antingen tights eller ngt annat. Såg att den kom ifrån H&m, men vilket årtal no idea. Haha. men ska kanske pimpa den eller något. Typ brodera blommor eller något sånt. Vi får se ifall jag har tid för det!
image321









Ciao!/ N




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

snyggt på snygging!

2008-04-07 @ 20:22:52
Postat av: erna

Woow , riktigt TJUSIGT anosha! :D

2008-04-07 @ 21:08:29
URL: http://ernaerna.blogg.se
Postat av: nathalie

den rosa var jättefin! :)

2008-04-07 @ 23:19:58
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0