kiss me.

hejsan!
Som vanligt ska jag klaga på hur trött jag är. GAAH! haha, alltså jag måste verkligen gå i koma or something. Jag menar jag tror jag måste få sova i minst 10 timmar, eller nej en hel dag bara få sova. uatn att någon ska störa mig. Alltså jag skulle verkligen behövt det.
när beccs kommer, så kommer jag inte få någon sömn alls! Jag mååste göra "Wake up sunshine" klockan 03,30 det är en tradition ju :D Älskling! P.s tack för igår, verkligen. du fick mig att inse något so big! :D.

skolan, skolan och skolan!
sono stufata! Non voglio niente!!  haha, visst är jag duktig? :D. jag tror jag skulle ha blivit italienare istället för iranie :D haha. Fick matte provet tillbaka?! Guess what? Jo jag fick det jag trodde, IG. alltså efter lektionen så var next stop, at the toilet. Jag grät som en stucken gris. Var så ledsen och ja, det är endast det första provet men ändå. När alla bredvid dig har fått VG+, MVG och sånt då känner man sig så sjukt dålig. Men vad ska man göra? Orkar ändå inte kämpa för matten. Ifall det ej hade varit en av kärnämnena jag lovar dig, och även garanterar dig att jag aldrig skulle step in to any maths class. And thats it! :O . men tyvärr...
efter det så var det liksom allmänt tråkigt och jobbigt? Alltså vet inte men det känns som att bara för att jag ej får sova så blir jag som jag är nu. tråkig! och jag är ju inte en tråkig människa. HALLÅ?! :P, jag är hypad :D, men inte nu :/ . HAHA. fan va fult det ser ut. haha. men men, sen kom jag hem, och nu är jag hemma :)!

Men men, mååste skriva ner en sak. Det är om otrohet.
Jag skulle aldrig in my hole life vara otrogen. det är äckligt, smutisigt och så himla fel. Så stort bevisosäkerhet på dig själv. enligt mig så är det ens fel att tänka tanken. Jag menar vill du ha någon annan så gör du först slut med din pojke/tjej och sen blir du tsm med den andra. no way att man ska vara en feg jävel och testa med andra och sen gå tillbaka till sin kille/tjej. Usch!
Speciellt att ens tänka tanken när hon/han är bortrest och tänka " Aa men hon/han kommer ej få reda på det" Det är så fruktansvärt fel. Skulle aldrig kunna tänka mig ett one night stand bakom min killes rygg. ALDRIG. eller något sexuellt med någon annan när jag har min kille. My god, så feeeel!
Tänk dig ifall en kille som har en relation eller en tjej med någon annan och är otrogen med dig. Tänker inte du då, "ifall han/hon kan vara otrogen med mig, kan inte han/hon vara otrogen mot mig ifall det skulle bli jag och han/hon någon dag?" Det kanske inte är alltid så "en gång otrogen, alltid otrogen" Men det ligger något i det. jag menar okej ifall du vekrligen har fastnat och du aldrig är det. Men det kommer alltid ligga någonstans i den andras tanke att du kanske kan vara det igen. Men jag tycker att man ska ändå kunna lita på varandra även ifall han eller hon har varit otrogen mot någon annan någon gång.
Alla är värd en andra chans. Jag menar ett förhållande bygger verkligen på trust. har du inte det, så är det verkligen jätte svårt att ens kunna göra något. för då misstänker man den andra om en massa saker som ej är sant, endast för att du ej litar på honom/henne.
Oh nej, enough of all this psykolog skitsnack :P haha. eller det är ju inte endast skitsnack, det ligger ju något i det. Eller vad sägs? :D haha .

Men nej nu ska jag ta och gräva ner mig, vet inte ner i vad, men just för tillfälligt i maaaat! hungrig som faan!
och du... du anar inte hur mycket jag saknar min bebis.
"Mi manchi tantissimo! Ti voglio qui vicino a me. Sono innamorata di te!
tanti baci bebis!"
Vill verkligen ha dig här, förstår du det? :/ , kom hem snart det räcker.
Baby du kommer att bli bästa födelsedags presenten. DU är min present då :)!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
my god endast fyra dagar kvaar, blir 16 då. men det fula är ju att det känns som om att jag har varit 16 hela året? haha, äsch, jag blir 17 istället. HAHA, nej jag skoja :) .


jag saknar dig så det gör ont älskling!
vi ses snart, och jag längtar så oerhört på att du ska komma!
25/10 flickan min! min sötnos syster!


Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0