saw 4

allå katter! :)
Ja, igår så var jag, silvia, tania och derya och såg saw 4. Ett ord som verkligen säger HELA saw var ju förfan ÄCKLIG! skräck filmer är inte skräck filmer längre utan är endast blodigt och vidrigt. Alltså det är ju inte så att man blir rädd utan man blir äcklad, och enligt mig så tycker inte jag att det är läskigt eller skräck filmens innebörd, eller har jag fel?
Men men, lite kort om denna vecka överhuvudtaget skola, brakedowns och vänner. Jag har lagt så lite tid för vänner de senaste tiderna, vilket är så himla dåligt, förlåt! Och denna veckan har jag endast varit med vänner och familjen, jätte mysigt! :) . Jennifer sötnosen har jag haft tid och vara med, och shoppingtur med mami har jag också hunnit. wuho! pluspoäng till mig;P haha.
Nej, nu har jag inte så mycket mer att säga för min jobbiga lillebror står och tjatar om hur mycket han vill ha denna datan, så jag måste flytta på mig. jag vet att du säkert tror att jag är en hund, men jag är faktis bara snäll :) , haha. självförtroende, allåå. haha. Nej nu ska jag hopp i duschen, blää har ej duschat sen jag kom hem från dansen en 40-50 minuter sen. Och en sista grej, dansen dödade mig idag! Var inte där förra gången, och före det så var det höstlov så jag var ej där då heller, så kroppen fick en liten chock nu. Men men, nu ska jag hopp i duschen och sen bege mig hem till bosse :) . 
trevlig helg på er allihopa! 
Peace&Love, Nosha♥ 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0