cheer up !

hej söta du !
Min dag har varit faktis bra, skolan och sen efter skolan pluggat på min historia som skulle varit inne ett tag sen (A) , men iaf den är inne nu, eller imorgon är den inne :D haha. Nej men en sak jag måste säga vad som hände mig i skolan var att Adnan idiot misshandlade min hand. Vi var några styckna som körde Blackjack och den som förlorade fick en smäll på handen utav de som var med. Och med min otur så förlorade jag, två gånger var endast med tre rundor, vann den första med de två andra torskade jag. Och jadu, Adnan är ju inte alls gentle , utan han håller min hand och drämmer till den som in i helvete ! AJJJ! säger jag bara, hela handen svullnade upp, den var sådär äckligt tjock i 30 minuter, gjorde verkligen skit ont ! men senefetr ett tag så började svullnaden gå ner. Tack och lov skulle dödat dig annars ! haha :D .
Men men, måste skriva en sak om typ vem jag kan prata med och så. Det handlar inte om att jag vill utesluta några namn, eller något sånt. men de två personer har verkligen ställt upp för mig, de dömer mig inte. Och jag vet att en person tar illa upp, och jag vill inte att du ska det, men varje gång jag säger något så får jag för det mesta höra något dömande eller typ som ett "du-får-skylla-dig-själv" svar tillbaka. Och ifall du inte visste det gör så jälva ont för jag har kännt dig nu hur länge som helst, och sen får höra något sånt gör ont, väldigt ont. Så ta inte illa upp när jag ej skrev med dig ... Men jag älskar dig ändå inte mindre för det, du är sådan person och jaa..

Men men, skulle skriva tydligen en speech men nej jag har ej gjort det, för jag har ingen aning om vad det ska handla om ju! Var ej på lektionen i tisdags, tyvärr ! Men men, får väl ta och förklara det för mr. Mac Isac.

Åh, jag vet inte men det är säkert mensen, som btw gick ut idag är glad för det, men har fortfarande depp humöret kvar. Snälla gå bort det med?! Känns som om jag är osäker på allt och alla, är bara så himla tråkmåns ju! Vill vara sådär hypad som vanligt vad är problemet liksom? Nej, jag tänkte att jag skulle lägga in en skön låt, nej jag vet den är inte ny men den är faktis relaterad till det jag känner, verkligen inte ordagrant, och nej dont release me på det sättet, endast med depp humöret, release me from that ! enjoy!



Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0