min helg och en ny frilla på köpet!

Hej igen du där !
Ja, min helg var inte direkt så som jag hade planerat den, men så kan det ju bli ibland!
I fredags så tog jag och B det lungt, mys! Och sen i lördags, jaa.. lördags.. haha, nej jag skoja! Som ni nog vet så var det ju Ilkays födelsedags fest som jag körde lite för mycket på. Självklart hade vi jätte kul, verkligen as kul. men när man har druckit för mycket och man måste bli upphämtad redan runt 23,00 tiden så är det mindre kul. Foton och videos (hoppas jag) kommer senare ! Ni förstår Derya har ju nu åkt till Egypten och det är hon som har bilderna så dom kommer någon gång nästa vecka? Men aa vi får se helt enkelt!
Igår, så mådde jag inte prima men det gick över efter att pappa gjorde en grej till mig, vet inte ens vad det heter. Men alltså ingredienserna låter euw tillsammans, men var faktiskt inte så pjåkigt! haha.

♦Mjölk(ett glas, typ så mycket du vill ha)
♦ägg gula ( absolut inte det vita!!)
♦honung (smaka och se hur mycket du vill ha)

Ja sen är det bara till att blanda ordentligt och värm det! att värma det är nästa ett måste för annars så blir både ägg gulan och honungen vidrig! Testa det är inte så hemskt! :)
Men men, efter det så kolla jag och B på Seven, my god säger jag bara. Fyfan vilken cpe film! usch usch usch!! Alltså det sjuka var hur det slutade, vill inte spoil the end, men den filmen ska man bara se! A must!
Oh my, jag glömde säga ju the BIG news!! haha, jag har klippt mig! Klippte mig igår. Klippte 4-5 cm på längden och klippde däremot också rak lugg, det uppskattades bra i skolan, men moster N tyckte att jag var dum som klippte mig överhuvudtaget. B märkte inte det föräns han verkligen kollade på mig och sa "Men oj!" haha. Så söt.


Bild1. Med uppsatt hår. Bild2. Nersläppt hår.
Har ingen direkt "Before" bild men denna är ändå ganska ny.


Jag vet inte ifall du kommer ihåg, men min lilla kusin fyllde ju år förra veckan 2 år, tog några foton på henne, oh min lilla tös ser ut som en liten prinsessa i sin prinsessa klänning! :) så här kommer lite foton på Niosha! :)

Men nej, nu ska jag avsluta detta inlägg med en låt som jag har på ett och annat sätt fastnat för.



enjoy the song, och vi ses kanske senare eller så blir det imorgon! :)

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: joy

du passade jättebra i lugg! jag har funderat på att klippa page, men frågan är om jag vågar...
ha det bra :)

2007-12-03 @ 17:50:05
URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se
Postat av: nosh

Joy: haha, varför skulle du inte det? Jag menar, du passar ändå bra i det du har nu. kör bara. hår växer alltid ut! :)
Puss på dig!

2007-12-03 @ 18:48:37
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: anonym

fin frisyr!du passade i lugg =)

2007-12-04 @ 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0