Lucka 20 + julklappstips!

hejsan! Idag har det varit en skön dag, men jag tar i detalj i nästa inlägg hur jag verkligen kände inför dagen idag! Det var inte så superb, men jag var inte så nöjd med mig själv. Men what the heck nu har det hänt?! :).
Jullov är det jag ska tänka på nu!!
Dagens låt är en klassiker med ett jävligt klassigt band!

Lucka 20 Klicka här

Dagens tips är egentligen så typiskt men ändå så himla bra. och det är Giftbox! I en giftbox så finns det egentligen vad som helst. Man kan köpa parfym giftbox, och då får du oftast en massa saker med i den. vilket är hur kul som helst. För då kan du testa på hur andra saker är. Lite men bra helt enkelt.
Giftbox är så vanligt att det finns att köpa nästan överallt. Jag var i MAXI för någon dag sen, precis vid ingången så ser man giftbox precis vid entren, vid smink avdelningen. Som sagt det finns överallt. Det beror på vad för någon sorts giftbox du vill köpa, det finns sådana med olika märken, dvs GUCCI och allt sånt där, men sen så finns det en massa som NIVEA o.s.v och det är jätte billiga, sist jag såg så kostade inte mer än ca 200-300:- . Men kollar man ordentligt och har lite med cash så går det att hitta bra men inte så dyr heller! :)
Mitt tips är att kolla i Kicks, där finns oftast !

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0