are you freaking skämtar?

Så tänkte jag när jag såg att snön hade täckt marken, igen! Vad är det med klimatet egentligen? Helt sjukt ju!

Denna helg har jag hunit göra en hel del. Eftersom jag var sjuk i början av månaden så jobba jag inte så mycket så jag har försökt jobba en hel del till denna helg. Fredag,lördag och idag innebar jobb! I fredags efter jobbet så firade vi tjejerna Arezo som hade fyllt år för några veckor sen, igår så spelade jag och bosse resident evil 5.

Idag blir det plugg plugg plugg! Endast fyra skoldagar kvar sen är det Thailand som gäller! Tänk att vi åker snart! Fan va underbart! P.s är inte dom här skorna hur fina som helst?



Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: F*

- jag gillar din blogg:)

2009-03-23 @ 21:34:39
URL: http://ffiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0