bio!

Hej!

Gissa hur arg man blir när man för höra att man var precis utanför NK när Chris Brown och Rihanna var där inne? Well det gör väl inte så mycket, imorgon gäller det! Jag och serri kommer att sjunga till vartenda låt, gosh! JAG LÄNGTAR! Får se ifall man kan också komma in på afterparty(!)

ikväll blir det bio med min efterlängtade älskling som jag inte sett på år och dar. Har velat se denna film enda sen jag såg trailern i helsingborg, "The curious case of Benjamin Button" så får se ifall den är lika bra som jag hoppas på att den ska vara! 


Ciao! 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Zäta

jag tyckte den var jättebra :)

2009-01-22 @ 19:48:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: SecondhandTorget - Din secondhandbutik online!

Har du gamla kläder eller andra saker du vill bli av med?



I så fall ska du besöka SecondhandTorget.blogg.se, där erbjuder vi alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben, rummet, lägenhet, garaget!



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla saker som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd. För kan man fynda så är det på SecondhandTorget.



Kika under kategorin Annonserings information där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

http://secondhandtorget.blogg.se

2009-01-24 @ 13:48:26
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0