nja.. kanske lite för dyrt?

Goddag! Har varit med tjejerna från igår tills nu, då de åkte hem. Riktigt kul! Snacka om allt från himmel och jord. Love those talks! Skvaller kan nog vara en av de bästa sakerna man gör med sina närmaste tjejvänner. Tycker ni inte?!

Var inne på Nathalie schuterman:s wepshop, lite för att plåga mig själv med dyra godisbitar och för att se om det finns något på rea:n. Jag hittade nog världens snyggaste cardigan ifrån Marc Jacobs. Den här snygging kostade hela 16497 kr men nu kostar det 4949 riksdaler. Om jag hade haft så mycket pengar över så hade jag köpt den med huvudet före, men idag är det inte så. Tyvärr så lever jag inte i en drömvärld då jag har en obegränsad ekonomi och jag kan köpa vad jag vill, en dag jo men inte idag. Men iofs. jag fyller år om två månader...

oversize, inga knappar, små detaljer, kedjor och alldeles ursnygg
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0