mitt köp!

Hej på er, söta läsare!

Nu har jag sovit, eller rättare sagt vilat ut och sen så har jag snackat med Beccs som kommer om två veckor, yes yes yes! Och sen så har jag också tagit foto på mitt köp, äntligen right? Haha, tror helt seriöst att ni inte är såå intresserade men det är ju som sagt endast för mig själv. Vill hålla mig själv uppdaterad och liksom vad jag gör med mitt liv och mina pengar! :)
Men nej jag köpte en klänning/tunika ifrån Urban St. Det var rea på den, lucky me! Men jag har ett "tillgodokvitto" Hate that stuff. Så aa, och den kosta efter rean 224 ;-
De silver/grå ballerinas kommer ifrån h&m och de kosta ednast 129;- Tänkte köpa röda tights till detta så jag kan ha det till konserten, gosh va jag längtar! Va kul det ska bli "Iiiiiiiiiiiiiii keeeeeeep on faaaling iiiiiiiiiiiiiiinnnn..." Lalala , ni kan resten! Haha, nästa inlägg är den låten so bad!

Måste bara göra ett (p.s) Beccs kommer du ihåg? HAHAH, när jag skulle sjunga "Iiiid chime in haven't you people ever heard of closing a goddamn door " med Panik! At the disco, så börjar Beccs lulla på I keep on falling, liksom WHAT? Haha, sprack nästan skratta skiten ur mig. Det var kul! :)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

hahahahah det var sannslöst kul ! :D:D

JAG KOMMER OM TVÅ OCH EN HALV VECKA !!!!!!!!

2008-03-05 @ 20:59:39
Postat av: beccs

hahahahah det var sannslöst kul ! :D:D

JAG KOMMER OM TVÅ OCH EN HALV VECKA !!!!!!!!

2008-03-05 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0