ha begär!

hej på er alla sötisar!

Japp, nu har jag fått ett stort ha begär, som jag SKA köpa! Men, jag är inte den typen som beställer hem. Alltså har alltid varit så sjukt seg när det gäller det. Men denna gången så kan nog inget stoppa mig! Haha, mjo pengarna? Men alltså detta kostar ju bara 85;- , mami ge mig? Hon kommer att skjuta mig har fått så sjukt mycket cash denna månaden att hon borde skjuta mig! Haha. Nej men studiebidraget kommer snart, btw det blir mitt första, wuho ;P haha.
men back till mitt ha begär, och det är armbandet ifrån cocoo.se . Ni har säkert sett dom, och det är dessa med peacemärken på. Och jag är helt inne i mitt skrikrosa lover. Haha. Jag vet inte men det är något med färgen som gör att mina ögon och hela jag dras till det. Men så är det nog bara med mig, jag ska alltid fastna just för EN färg och då överdriver jag det. Och inte lite heller, för så fort jag börjar så har jag den färgen till allt och hela tiden! haha. Men helt ärligt dont you just love it? Det som är kul är ju att det finns i mörkare färger, som killar också kan ha ifall dom en gillar de "feminina" färgerna. Var vänlig och skicka hem en till mig? haha!

Ciao/nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0