fin fina dagar

Hej på dig sötis !

image234Igår så var jag med familjen och en älskling. Så jag spenderade all min tid igår med personer  jag trully love. Så det var skönt.
Vi gick runt lite i stan kolla lite i affärer, och sen så käka vi på Jensens böffhous. Kan det blir sämre service eller? Alltså det kvittar att hur många personer det än finns där, och att man är stressad bla bla bla.. Man har alltid tid att vara trevlig. Som tex igår när B frågade efter att få menyn, så liksom "kasta" inte direkt kasta men la inter direkt den fint på hans hand, och det värsta var att hon säger "Här" Och inte liksom "Varsågod" Hon dör ju inte utav att säga så och vara trevlig?
Nej usch och tvi på dom, jag gillade det stället innan men det har jag verkligen fått i baken.

Men men, jag och Bosse ska ha en liten picknick på hans bakgård mysigt va? hihi.
Nej nu ska jag försöka få honom att gå bort från hans data så vi kan gå och köpa lite fika till picknicken.
P.s ut med er och njut utav våren som har kommit, hoppas den är här för att stanna!

Ciao / Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: bosse

du e så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg kom igen nu jag har varit klar i 15 min

2008-02-29 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0