ett jäkla sug!

Hej sötnosar!

image231Som ni nu har märkt så yes jag har fått mens och tillsammans med det har jag fått ett sug för sötsaker och inte lite heller. Men ändå har jag tappat lusten för att käka mat, vill äta godis, glass!!!, och cornflakes? Det är typ det enda jag kan ha kvar i magen, sjukt va? 
Morfar hade lagat en jätte god mat, men jag lyckades inte ha kvar den i magen, blää och så var det ute igen. Ajja, kanske medicinen som påverkar? Tror jag inte men men .. Ska hämta ut ett annat idag, åh .. när tar det slut?.

Ska träffa Nattow sötisen idag, får se vad vi hittar på, kanske stan och fika eller gå runt lite i centrum, Well we will see. P.s Greys ikväll, do not miss! Jag missa förra veckan .. bummer ..

Ciao / Nosh
Dagens outfit kommer kanske senare! :)



KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0