yessss

tudelidododo.
Haha, vet inte varför jag skrev det, men det lät kul (A) .
Nu ska jag berätta till dig att jag är så sjukt överlycklig! Mitt so prov, som jag egentligen trodde skulle vara lätt, var egentligen SKIT svårt, och sista frågan dog jag, tänkte okej, hejdå mvg. MEN NEJ NEJ ;D haha. jag gissade på en sak som var rätt, och det fula är ju att jag skriver värsta på den punkten, så heelllo MVG ;) haha . Är så himla glad. wuho!
men men, kolla, folk är så fega. and thats that! Dom vågar snacka bakom din rygg, men tyvärr inte framför dig. Jag säger inte att ALLA är så men dom flesta är. Man är så rädd för att den andra ska bli ledsen och lalala, men vafan! Palla snacka skit om personen från första början? Alltså är så trött på det. VAR ÄRLIGA!
Jag känner mig sjuk, men jag är inte sjuk, sjuk. Utan min kropp är sjuk, jag sover inget. Jag vet nu tänker du"men gå och lägg dig?" Alltså det är inte så lätt, verkligen inte. Min kropp har blivit van vid att sova runt 00-01 typ, så det blir svårt för mig. det värsta är ju att på morgonen är jag så sjukt död, orkar knappast vakna. Jag vaknar runt 05,30. Alltså, Gud! Jag menar som igår. Från ingenstans så fick jag ryck halv tolv, och ska baka muffins, är inte det sjukt?
Och juste, som btw blev awsome! Så himla goda och fina, ska so bad lägga in bilder på dom, aaah! haha.
Men men, nu ska jag ta och ringa amanda, som ska hänga med mig upp till videoteam för att lämna tillbaka filmer.  SÅ tjingelinga på dig då ;) .
p.s ELMS KOM SNÄLLA ?? i miss you so much, inse fakta, inse min vilja till att du ska komma hit! Jag älskar dig grisen!♥



pp.s Har ingen aning om vad textenhandlar om, jo om att grisen i ko skor, haha, men det är inte The point. utan det är min älskling elma :)!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0