tjockis nosh!

hello dear you!
Haha, jag är så jäkla komisk ibland!
Matte provet igår gick ju verkligen jäkligt bra! alltså ville verkligen dö igår. Har aldrig kännt mig så dålig som jag gjorde igår. Kunde typ ingenting? men men, orkar inte snacka om det.
Jag starta min dag med att inte gå till dansen, alltså verkligen skit! Men det är ju bara för att jag orkar inte! Sen efter det började jag vara lite sådär as bra! Jag städade mitt rum! wuho!! alltså jag hade inte städat mitt rum typ på 2-3månader, äcklig or what? haha. Men som sagt jag orkade inte. Sen efter det, så drog jag hem till pojken, som ville att vi skulle kolla på arsenal - west ham. PLUS att vi skulle äta pizza. Snacka om dubbelt så hemskt. Först går jag inte till dansen, SEN äter jag pizza? Det fula är ju att jag tänker  inte på detta när jag äter det, utan efteråt när jag har ätit och spricker för att jag har ätit alldeles föör mycket, så tänker jag "fan!" haha. Men mums var det!
p.s det blev ju 1-0 till arsenal :) , wuho! Bäst så, att pojkvännens fotbolls lag skulle pp.s helvetet skulle ha braked down ifall dom skulle förlora. HAHA! aw :D .
Men men, Nu sitter jag här, ska hoppa in i duschen snart, sen blir det mys ikväll :) .
Alltså måste skriva av mig om en grej.
Jag tänker på folk som säger "jag älskar dig" väldigt tidigt, menar dom det? Jo alltså självklart dom menar det, men menar dom det med liksom verkligen ordets mening. Jag menar, de tre orden är inte sådär som man bara säger. Vissa kan säga det för att dom vill att personen ska stanna, som säger "jag och du föralltid" men i själva verkat så är det endast "jag och du, för tillfälligt" inte sant?
Jag vet jag har inte med det och göra, men alltså jag stör mig bara på det. Att folk säger saker, men sen typ ångrar det? Alltså dom till och med säger "Jag menade det aldrig, men jag menar det med dig" och sånt skit. Liksom till hur många fler ska dom fortsätta säga så till? Jag tänker såhär, ifall du verkligen, verkligen älskar någon och den personen gör desamma, då är inte det ett två tre månaders förhållande, eller hur? Varför är det då så? Jag menar det är så många som gör slut efter aa, 1-2 månader, och under förhållandet så säger dom " jag älskar dig, jag och du föralltid älskling" Nej, usch. Jag tycker att folk borde inse att det är inte bara ord. De tre orden ska inte vara ord som alla går runt och säger till allt och alla. Det ska betyda, det ska komma ifrån hjärtat!
Men... När vet man att man älskar?

  

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs


sant. så jävla sant. det har jag också tänkt på. Men till dej kan jag säga det :D 100 ggr om :D dostet daram sethareh, vase hamishe. ringer dej ikväll <3

2007-09-30 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0