Jag är mätt!

hello!
min dag har varit, hm, up&down?
det började med att jag skulle åka med moster och mami till tyresö c. Min moster skulle skaffa jobb. (p.s mami är som en mamma till henne också) . men men, när vi var där så stack jag och mamma runt och kollade runt lite. Har du tänkt på hur litet det centrumet är egentligen(?)
köpte färg bläckpennor, why? jo för att silvia, nattis, annahita har kommit med i denna trenden att man ska ha olika färger när det gäller anteckningar och så. P.s mycket mycket bra! eftersom ifall man tänker efter så är färgen grå så sjukt tråkig(!) så ifall man antecknar med olika färger till varje stycke så tröttnar man ej på det när man pluggar. ögon gillar färg helt enkelt :) .
efter det så åkte vi hem, sen så skulle jag och familjen(mami,paa, min lillebror tinosh) ut och käka, som vi gör varje söndag. alltså pappa är ledig endast under söndagar så det blir så. Aa, men ändå, så hade pappa hört värsta rekomendationer till restaurang som heter yup "kolak"? eller aa det var något sånt. Ju längre vi åker, så ser vi att vi åker mot husby. Mami som är lite "svensson"  utav sig likaså jag, känner att "Nej, no way att vi ska äta där" åker dit iaf, bara för att kolla. så fort vi kommer till husby, så ser vi inte en ÄNDA svensk där. varenda människa där var utländsk. haha. så paff som vi blev så fortsatte vi ändå att gå. vi ser restaurangen. "My God!" vi såg, vi sprang därifrån! haha. så det blev som vanligt, "Jensens Böffhouse" Alltså dom har så god oxfile, verkligen!
Just nu är jag så sjukt mätt, att jag känner att jag kommer att spricka precis närsom.
Oh my, juste! När vi var påväg hem, så kör mami och tjaffsar lite med pappa. Jag kollar åt vänster och ser att bilen är påväg att köra in på vår bil. Jag skriker som fan, blev skit rädd. så bromsar mamma som in i, liksom då får pappa ryck och liksom drar ner fönstret och skriker åt snubben. För att mannen hade inte typ blinkat att han skulle in och så, och det var knappast någon mellanrum. Åh, fick så sjukt ont i magen ;(.
Men men, ska gå nu och försöka att plugga, can anyone help me?
JUSTE!
Beccs, jag hoppas verkligen innerligt att du kommer, jag vet att du säger att du SKA komma, men du vet hur vår tur är? ;/ . vi får väl hoppas på att det verkligen blir som du säger. och fan va vi ska fira min födelsedag då ;). Btw, fyller år den 13 okt, glöm inte och gratta :$ haha.
Peace&Love, Nosha

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

älskling, jag kommer. även om jag är halvdöd i 40 graders feber ;)

2007-09-24 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0