hjälp!

hej.
jag har inte dragit till skolan än, är så sjukt död!
Jag har presentation snart, ska åka och göra det, och sen skippa letionerna och dra till bibblan. Måste verkligen plugga på so, och matte. Och sen så känner jag mig så himla sjuk. The thing is, jag har ju inte feber eller något, men jag känner det i kroppen. Låter lite dirrty nu men aja, när jag satte på deoderanten alltså det gjorde så sjukt ont, alltså kylan på den grejen. Oh my säger jag bara.
Hoppas, hoppas jag inte blir sjuk. vill inte missa skolan, haha. låter ju som en skolnörd. men det är inte det jag är orolig över, det är de att jag vill göra dessa prover som vi har.
Men men, nu ska jag kila till tåget.
Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Ha en fin onsdag! :)

2007-09-26 @ 08:38:59
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: tina

trevlig blogg!

2007-09-26 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0