outfit!

hejdu!  .
Just nu ska jag gå och möta Nattow Så detta är vad jag har på mig!


    
Har på mig;
1.
Brun klänning
2. Scarf och Beige cardigan 
3. Lila strumpor med vita prickar på.
4. Grå strumpbyxor
5. Svarta örhängen
6. Halsband ifrån Beccs
7. Lila väska
Jag vet att bilderna har ingen kvalitee men dom blev tagna sådär lite snabbt med mobilen, till nästa gång blir det bättre. Men nu ska jag dra. Och by the way, Niosha älsklingen fyllde 2 år igår, och Venoz blev 16 år idag! Congrats till er två ! 

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

I love you!

2007-11-24 @ 16:01:44
Postat av: lovingnurse

aaaw tack så jätte mycket. jag älskar den också! älskar rosa så det fick bli den :D
och jag tycker att din klänning var sjukt snygg :O avundsjuk blir jag! :D

2007-11-24 @ 16:50:48
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: lovingnurse

gör du? jag har fått dem flesta av min pojkvän han är typ min stylist haha :D nej men jag har lite hopplock från massa ställen. H&m, Gina tricot och tradera är ju underbart där kan hitta mängder med snygga saker. dock består nästan hela min garderob av ullaredkläder. Dem har sjukt snygga kläder plus att det är billigt! vart shoppar du mest? :)

Det är rätt lätt att byta bakrund du kan gå in på designadinblogg.blogg.se där är massa bra tips. det är rätt svårt att förklara eftersom det är html koder :)
ha det finast!

2007-11-24 @ 21:58:02
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Lisa

rätt ful klädsel om jag får säga mitt, skärpning!

2007-11-25 @ 01:03:14
Postat av: DERYOOOOOOOSH

du borde ta en bild på hela dig, lixom allt i ett :) HAHA

2007-11-25 @ 17:10:06
Postat av: nosh

ja, jag ska försöka göra det. Måste bara först hitta min kamera!

2007-11-26 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0