confession

Hej!

Ni vill ha svar, jag kan ge er det. Anledningen till att jag inte har uppdaterat er på sistonde är just för en sak. Min finaste pojkvän ska flytta till ett annat land redan nu på söndag och blir borta tills februari. Jag har varit så mycket med honom, och samtidigt försökt balansera; plugg, jobb och även vänner. Så bloggen var inte prio ett förstår ni.

Jag kommer att sakna honom som bara den, men nu vet ni varför. Jag ska sätta igång och blogga som vanligt någon gång nästa vecka.
oktober är ju även min månad (fyller år den 13/10) så det kommer att hända en massa roliga saker.
So stay tune!




ciao

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Marcus Å

Är du min under hela oktober alltså? Kan ju inte bli bättre? ;)



Skickar frågorna till din mail... Vad är din mail?



Kram

2009-09-24 @ 20:34:17
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: saniaclaus

woho! hahha då lär du se mig där någon helg snart !: ) haihi

tack :D hahah puss på dig!

2009-09-24 @ 20:49:02
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0