bikbok till höst

Godmorgon!
Jag har aldrig varit direkt förtjust i butiken Bikbok, kanske för att jag aldrig tittar där inne. Fast nu har jag tagit mig en väldigt liten tid och funnit små saker som jag inte hade tackat nej till, inför hösten då. Speciellt mocka jackan som är inspirerad ifrån topshops vårkollektion. Den ska jag nog ta och köpa asp! Hoppas bara den inte också blir slutsåld, för då blir jag galen! Den måste jag ha. Attans att jag bara måste vänta inför september lönen... Eller.. kanske födelsedagspresent.. anyone? ;)


Den super blingade tröjan är ju hur cool som helst, dont you think?

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sara

hallå tönt! vad hände med inlägget om mig? du slipper inte undan! :D

2009-09-05 @ 13:12:38
Postat av: Jackeline Perez.

äshc inte direkt hela världen att ha missat stödgalan i kungsan. tror inte att alla iranier i sthlm var där hehe =) kram.

2009-09-06 @ 02:45:25
URL: http://perezj.se
Postat av: Jackeline Perez.

Blivit brunett ännu?

2009-09-06 @ 03:06:58
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0