Sorrento

Jag försöker maniskt att få tag på alla foton ifrån lördags (det kommer snart!). Middagen var helt super, även fast jag stressade ihjäl mig. Det var så kul att alla mina närmaste (förutom en liten gris, min beccsi som inte var där) var där och firade mig. Fick en del pengar, smycken, presentkort, och ja bäst av allt ---> EN RESA!

Jag och min man ska få åka till Sorrento som ligger i Amalfikusten i Italien! Jag som åker till Rom på onsdag ska bli hämtad av Bosse tillsammans med en hyrbil och åka raka vägen till Sorrento! Om vädret tillåter så ska jag sola och bada om två dagar! Åh va skönt det ska bli!

min semester ser ut såhär!
21/10: jag flyger till Rom, är framme klockan 10,00. Bosse möter mig på flygplatsen, vi bilar till Sorrento.
25/10: vi åker till Rom ifrån Sorrento
29/10: Jag flyger hem tillbaka till sverige.







VADO IN ITALIA 21 OTTOBRE!!
(p.s jag ska försöka blogga ifrån italien!)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0