MINA

Jag kan inte gå i dom, men jag kan stirra på dom i timmar. Idag fick jag dom av pappsen. Som födelsedagspresent + 5000 kr till körkort. Det tackar jag jätte mycket för! Än så länge har jag inte fått alla mina presenter, men kan nämna de jag har fått.
3 presenter var ifrån min bästa tjej. Jag fick en jätte söt bok om kärlek, om oss. Jag fick ett stort fotoalbum, personligt, fylld med en massa kommentarer och saker jag har gjort genom vår vänskap. (Bästa vänner sen 11 år tillbaka!) jag fick också ELLE prenumation, som jag blev alldeles lycklig utav att se idag på morgonen.
Jag fick ifrån Joy, som är verkligen joy ett armband ifrån tokyo jane, uber snyggt. resten av presenterna kommer på lördag. Åh vad jag längtar! (bilder på alla presenter kommer sen)


jag ska sova med dom ikväll...

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0