ingen vidare

efter att mått dåligt hela dagen och sovit mer än 15 timmar så är jag fortfarande dålig. Skoldagen igår var inte alls lyckad, att spy i skolan två gånger var inte mysigt direkt..
Påväg till skolan, känner jag illa måendet igen och tar därför snabba bästa tåg hem ifrån T-centralen det gick inte helt enkelt.
Nu är jag hemma och är väldigt fashionabel i mina snobben PJ och tofflor, on top of that så har jag snott lillebrorsans DS nintendo. Nej nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med DS:en och spela mario..


snobben pj, tofflor och DS nintendo.. vad ska man säga, man är ju en fashionista helt enkelt. Till och med när man är sjuk...
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0