strul

godmorgon (?)

nej jag vaknade klockan elva men ligger fortfarande i sängen med boken i handen. Har fortfarande inte läst ut den men snart så, bara några få kapitel kvar!

Det har varit strul med min blogg, konstigt(!) för jag har inte kunnat logga in och jag har loggats ut automatiskt, helt stört. men nu är jag här.

Tänkte lägga upp några få bilder på dag ett, dvs dagen vi åkte. Och eftersom vi var framme så sent så blev det sängen det första vi gjorde. Så inte alls mycket hände då! Här har ni oss, vi satt och åt (läs: stressade i oss maten, för vi trodde att vi var sena.) och väntade på att få checka in.




märker man att jag var ivrig?  så ful man kan bli på foton..
mer hände inte under första dagen. Eftersom dag två var så späckad så får det komma i nästa inlägg. Men det får ni läsa imorgon om. (p.s det kommer fler foton efterhand. Bosse har fortfarande inte gett alla hans, och sen så finns det andra foton jag också väntar på!)

ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Warsan

Asså har aldrig varit i londoooon eller Snarare england. Nästa gång du åker jag bryr mig inte jag hänger med :D

2009-03-01 @ 17:22:34
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
Postat av: Zäta

du är så SNYGG..

vad roligt :D åh jag hoppas du tog med dig lite vår hem hit så de blir vår här snart :)



Puss sötnos!

2009-03-01 @ 18:34:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0