Det får vänta

uppdateringen om min helg får vänta! Istället bjuder jag på min nya favorit låt som spelas mer än gärna på ipoden.
Vad tycker ni?


I think we've got something special
Girl, you and me
Together, we'll take over the world
You know I love you
I need you so
So happy I just wanna let everybody know


åh jag blir bara kär utav att höra denna låt, blir inte ni? Så himla mysig, somrig och sådär tillräckligt usher-cheezy! nej i love it! Denna låt kommer jag säkert lyssna dagligen när jag är i Thai och saknar min baby bo!

p.s! För er som vill veta vad jag tyckte om twilight boken - i love it! Jag håller på med andra boken, har läst mer än hälften på två dagar, jag kan garantera er att jag är besatt! Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Warsan

HAHHA su kunde inte sluta att läsa den hahha läraren fick säga åt dig att lägga undan boken några gånger :D

2009-03-17 @ 18:15:40
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 18:53:44
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0