det där spelet och boken

Hej!

Jag skulle ju berätta om vilken nörd jag egentligen är, ni ska få veta nakna sanningen. Jag tror helt ärlig att jag skäms lite, för det är typ det enda jag tänker på och gör! Jag är besatt i ett spel och en bok. Både boken och spelet kom i fredags men jag har drömt och längtat efter det i ett bra tag nu!

Spelet är resident evil 5, ja här har ni mig. nakna sanningen. nosha the zombie freak. zombie lover (?) Haha, well whatever det är as kul! Jag och Bosse spelar det så fort vi får tid över, och i lördags så gick vi hem tidigare (mest pga att dte var tråkigt som fan) ifrån en fest för att spela. I know säg det bara "vilka nördar"  men helt ärligt så måste jag säga att det spelet endast har fört mig och honom närmare. Snart två år mellan oss och vi är fortfarande sådär putti nuttigt kära.


Boken är Twilight böckerna, nu är det dock tvåan som jag är besatt utav. Jag har streckläst den i tre dagar och jag har bara en 100 sidor kvar utav ca 600. Jag är väldigt seg när det kommer till att läsa så detta kommer son en chock! haha. New moon, fina fina bok! Jag har med mig den överallt, skolan, lektionen, matsalen, tåget, toaletten alltså överallt! Jag är besatt!


Här har ni den nakna sanningen om vilken nörd jag egentligen är..
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sandra

Haha, härligt att höra att det finns en "nörd" i oss alla =)

KRAMAR

2009-03-18 @ 10:32:29
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0