dag två


hej på er!

dags för lite london time, vad sägs?

Andra dagen i london så var det arsenal-sunderland matchen som var på g. Solen sken och det var så underbart väder. Man kände våren direkt! Både jag och bosse var helt hype:ade över att vi skulle se matchen att jag höll på och svimma! Det var värsta grejen. Det bästa var när jag fick se Nasri spela. Men vi gick därifrån 0-0 men det gjorde inget för det var en bra match ändå!

Vi fixade oss, för att vi skulle ut med hans bror och en vän till honom. Vi åt på en lyx restaurang som heter Nozomi, och det slutade med att min 6 bitars sushi med två gals vin blev 850 kr, nej inte lite.. kändes det? Som fan! haha. men vi hade så jäkla kul så det gjorde inget.



Efter det så stack vi till en "members only"- klubb hur jäkla coolt som helst. Stället hette Fireclub (har jag för mig, haha) och det såg ut som ett lyxigt underground ställe. det var två våningar, där nere som vi höll oss mest till var mörkt, cozy och skit coolt med akvariumet som dom hade. på översta våningen såg det ut som någon kostym-fest alla var super upp klädda och dte var ljust med en massa snygga tavlor hängandes på väggen.



kvällen slutade med att jag gick barfota på londons gator = inte nice för jag hade dansat i 12 cm hela kvällen. P.s jag trodde aldrig taxi hem efter utgång kunde vara roliga, well nu vet jag.. haha.


mer får ni läsa om imorgon! Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

ÖE VIN DIN SKIT.



Fyfan vilka kopior bosse och anders är !

2009-03-03 @ 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0