dag tre och fyra

nu är vi på dag tre och fyra.

på söndagen så mådde jag inte direkt bra kan man säga. Så det blev brunch tillsammans med ett par bekanta till anders (bosses bror). jag åt nog världens godaste omelett, mums! mot eftermiddagen så stack vi tillbaka hem till anders för att packa ihop allt och bege oss mot vårt hotell som var hur jäkla nice som helst! Hotellet var som lägenhets hotell, hur mysigt som helst. Vi hade allt i det rummet, det var som en stor etta. Plasma tv:e, internet tillgång, världens skönaste toalett och jätte mysigt kök. Sen blev det london sightseeing mot kvällen, riktigt mysigt!


man skulle kunna tro att jag och bosse försökte sälja det här stället. men det var ju tanken.. haha!

på måndagen så blev det shopping för hela slanten, jag kom hem med en massa påsar. jag har fortfarande inte fotat allt jag har handlat. Jag fick med mig hem fyra par skor ifrån primark som fick tyvärr åka tillbaka till butiken för dom var världens mest obekvämaste skor, men däremot så stannade ett par. Jag köpte en jätte fin armani linne,som är nu min favorit! och en massa massa småsaker fick också följa med mig hem. men som sagt bilder kommer!

mot kvällen så mötte vi upp Anders för att gå ut och äta. vi åt på en mysig tapas restaurang, med väldigt god mat. Ännu en kväll så slutade med att mina fötter hade svullnat upp efter att ha gått/sprungit i high heels. För att vara ärlig så slutade med att bosse fick gå i strumpor och jag i hans skor.. Vad gör man inte för varandra? haha, rättare sagt han för mig.

imorgon blir det om dom sista dagarna sen blir det vanlig blogging. Puss!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0