stranden nästa!

Som ni märker så är jag på semster på Öland, och gud va skönt jag har det här.
Jag har gjort allt som man ska när man åker iväg på semester. Jordgubbar med glass har blivit min drog, jag är helt fullkomligt besatt utav att äta det. Mums!

Idag ska vi till stranden och ligga under solen, hoppas på att solen håller i sig hela dagen.
Imorgon blir det Kalmar för vi ska hämta ut bilen då.

Jag blir kvar här tills torsdag och jag tror inte att det blir några inlägg mer än det här. Hur är vädret i stockholm? En massa regn har jag hört, segt!

Ses nästa vecka! Ha det så trevlig sålänge.


mumma!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Warsan

Asså Anosha kom inte tillbaka till sthlm det regnar hela tiden dygnet runt och det är kallt :( very depressing :O aja men hoppas du ar det roligt ;D

2009-06-14 @ 15:46:41
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0