det stiger

Jag försöker att stoppa det, vi försöker att stoppa det. Inget hejdar det. det. monstret. helvetet.
fan detta är inte lik mig. det här är inte jag. jag ska ju ge er shopping och mode tips, inte det här. vad har hänt med mig? Om inte för er, så ska jag för mig. Ge mig själv modetips, leta upp en massa fina outfits för att sysselsätta det huvud som är full race hela tiden. Jag ska göra det här, jag ska göra det här för mig.

jag har gått igenom en massa saker, jag har det. 90% utav allt vet inte ni. vad som försigår i mitt huvud. min själ. min kropp. mitt inre. mitt hjärta. ni vet inte vad det här gör med mig.
ni får inte veta. för att ifall ni får veta så är det kört med mig. då är det officiellt. då är det sant. det får inte vara sant för det bara kan inte vara det. jag vill inte acceptera det.

ni kommer inte att förstå, för jag kommer aldrig att låta er. för det får inte blir sant helt enkelt.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0