shoot me.

hej på er!

Jag har gått i tre timmar i den här dumma staden. Jag ville gå till oxford street som inte är så långt härifrån, kanske 30-40 min promenad? Jag tänkte well det gör inget. Jag har gått den vägen så många gånger. Men nej, jag kom varken till stan eller hem när jag sen ville. Jag märkte till slut att jag hade gått runt Lecister square i två timmar. Inte så kul när man väl har gått och fått blåsor och allt. Nej nu är jag äntligen hemma.
Ikväll så ska jag och min man ut och äta, här ska vi äta. Mycket fancy och fint. Kvällens outfit kommer senare.



ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Marcus Å

Jo, nu har du fått frågorna till din mail så det är bara sätta igång och svara när du har lite tid över. Hur har du det i England? :)

2009-07-30 @ 12:13:32
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: aw.

AN- AN- ANOSHA :D:D

2009-07-30 @ 16:34:46
URL: http://alleballele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0