mitt hjärta

livets bästa present till mig. jag saknar dig så att det gör ont. jag älskar dig och du gör mig så förbaskat lycklig! Vad vore jag utan ditt stöd? Vi har gått igenom allt och här står vi fortfarande lika kära lika galna i varandra. Jag kommer aldrig någonsin släppa taget om dig. Livet må släppa taget om oss men jag kommer aldrig. Vi är ingenting utan varandra. Vi klarar allt tillsammans, och det gör vi bäst. Jag accepterar inte ett liv utan dig, antingen med dig eller inget alls. Snart så är vi med varandra. Snart så får jag somna i dina armar, vara trygg. Oh vad jag älskar dig!


(på bussen påväg hem ifrån Öland)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: K

!!!!! AC!!!!!!!

2009-07-05 @ 11:01:55
URL: http://initiativet.blogg.se/
Postat av: Anonym

sött :')

2009-07-05 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0