long time no seen

Efter att ha haft en underbar och mysig helg tillsammans med min man som jag har saknat galet så ska jag äntligen blogga. Ligger fortfarande kvar i sägen efter att ha vaknat runt halv sju på morgonen, don't ask why.
Just i denna sekund ser jag ut såhär, men det ska dock ändras om några minuter. Ska hoppa in i duschen för lite shopping på oxford st. Dagens kommer senare mot dagen när jag har snappat upp den.
Londons väder är som den ska, sol lite då och då, och regn då och då.





sugen på starbucks kaffe latte, men juste! Tur att man bor precis under en starbucks café då!
Ciao
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: josephine

sv: visst är det! gillar det verkligen. Det är Modest Mouse :)

2009-07-13 @ 13:22:02
URL: http://covet.blogg.se/
Postat av: emma

hehe förstår de :) vad gör du då?

2009-07-13 @ 17:18:24
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0