en sån där söndag

Har varit och jobbat och slutade klockan tre så det var skönt. Nu börjar min semster, ända fram tills augusti. underbart! Jag passade på och sätta på mig mys kläder och ska snart ut med lillen för en långpromenad. Idag ska vara en sån typisk söndag. ta hand om mig själv. Om några dagar (!!!!) så åker jag till london för nästan tre veckor och då måste jag ha packat på mig ordentligt. (eller så packar jag så lite som möjligt för att kunna shoppa så mycket som möjligt?)
Vad ska ni göra den här söndagen? Känns lite som att jag ska till skolan imorgon, kanske för att jag har en massa saker och göra imorgon. Blö!





jag har blivit lite brun ser jag! yes!

cardigan bfriend, hugo boss. tee+ ballerina, hm. chinos (fem storlekar för stora) esprit.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Bosse

du ar sa vacker!!!!

2009-07-06 @ 23:06:50
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: nosha

B: JAG SAKNAR DIG!

2009-07-07 @ 14:28:54
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0