the way i love you B

kär. nykär. förälskad. älskar. älska. intim. fingrar. läppar. hjärta... Ska jag fortsätta?

Har du någonsin funnit dig i ett ögonblick där du känner att du är så himla kär att du vill springa in i väggen ifall du inte kan skrika ut det till hela världen? Jag är i det ögonblicket just nu.
Har du känt att personen du är med idag vill du vara med imorgon, dagen efter det och resten av ditt liv? jag gör. Personen är fantastisk, underbar, härlig.. allt(!)

alla ni som läser detta, jag är så jäkla kär! Jag vill aldrig någonsin vakna upp ifrån den här drömmen där jag är såhär kär, och han är lika kär i mig. Jag vill aldrig vakna upp en dag där jag inte känner det jag känner idag. Vill alltid känna såhär, vill alltid känna såhär starkt för honom. Han, med det stora H.. Bosse min prins, kungen av mitt hjärta.

Jag älskar dig, jag känner något djupt för dig. Det är så pass djupt att jag inte kommer att ta mig ut ur det och det är jag glad för. Älskade och fina hjärtat låt det alltid vara oss två för det ger mitt själ ett lugn.
Vad vore jag utan dig, men frågan är nog mest "vad vore vi utan varandra?" mitt svar är inget. noll. nada. niente. hichi.

du är med mig idag, imorgon och alla andra dagar och det är dagar jag är tacksam för. Inte en enda dag kan jag ta för givet för jag värdesätter de dagarna med mitt hjärta. Jag älskar dig min fina prins, tack för allt du gör för mig.









Då. Nu. Föralltid.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: cynthia

hahha hej skulle bara säga att de bra att du har hittat nån som älskar dig och du älskar.du förtjänar de.

2009-01-15 @ 22:04:43
Postat av: nosh

hej Cynthia!



Ska jag vara ärlig så förstår jag inte varför du skrattar i början för att sedan skriva en sån sak.

men iaf tack så mycket, blir glad att du säger så.



kram

2009-01-15 @ 23:03:17
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0