oh chrisie ..

hej!

ja vad ska jag säga efter igår? Det var helt freakin amazing! Så jäkla grym konsert, allt från scenen, musiken, dansen till självaste Chris! Bästa julklappen jag kunde få, så tack hjärtat!

Ni kanske har läst ifrån kenzas blogg om hur konserten var. 
Jag ska säga er att jag stod och darrade i 5 min före han skulle komma ut, och när han kom ut så hoppade jag som en galning, skrek som en gris och var helt crazy.
Men ni kan ju tänka er varför, its Chris Brown for heavens sake! Men jag ska säga er vad det bästa med konserten var!
Jo det var ju självklart när han stod ynka 5 meter ifrån oss och slet upp linnet.. Gissa om den bilden har etsat sig fast? Idag på morgonen hade jag knappt någon röst kvar, och var helt öm i knäna efter att ha skrikit och hoppat upp och ner igår. Så idag på jobbet = d ö d !

Vi hade så himla kul, vi avlutade kvällen med att äta på donken och jag beställa taxi hem till B.
Här har ni dom få bilderna som vi lyckades få eftersom hennes minneskort blev fullt efter alla videos, men det gör inget kommer ändå aldrig glömma bort denna konsert! Videos:en kommer när jag har fått dom och lagt upp dom på youtube.


 

1. jag före konserten höll på och spricka då! 2. jag och skitungen

    

1. Chris. 2. Take you down juck! 3. Chrisie..

 

1. Chris med hans två dansare. 2. Say goodbye

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Zäta

Guud vad roligt! jag ville också va däär! Lyckost!

2009-01-25 @ 18:40:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Warsan

Bäääästaaaaa konserten eveeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!! kommer aldrig att glömma det

2009-01-25 @ 21:17:02
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
Postat av: Warsan

DET MÅSTE VARA BÄSTA KONSERTEN JAG HAR VARIT MED OM!!!

OCH VILL EJ TÄNKA PÅ NÄR CHRIS GJORDE TAKE U DOWN! JAG BOKSTAVLIGEN DOOG OCG GRÄT SKITEN HUR MIG OCH JAG LOVAR ER JAG TROR JAG BAJSADE PÅ MIG HAHHA :p

2009-01-26 @ 21:09:30
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU UPPDATERAR SÄLLAN DIN BLOGG.. DET ÄR SYND

2009-01-27 @ 18:13:26
Postat av: nosh

anonym : hej!



jag försöker så ofta jag kan!

kram

2009-01-28 @ 20:16:50
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0