nyårslöfte(?)

Hej på er!

Har nu kommit hem ifrån en underbar resa! Har varit nämligen i helsingborg och firat min tvillingsjäl 18 år. Så himla sjukt att den bruden är "vuxen" nu,  jag ser ju henne fortfarande som den lilla skitunge som började i min klass och fick min uppmärksamhet på direkten. 

Nu under lovet har jag jobbat på adidas så himla mycket, och därför inte haft tid med bloggen. Jag ska som nyårslöf säga att jag ska vara mer aktiv här, dels för att jag vill och för att det är så kul och se tillbaka på hur man har haft det, so i do it for me. Foton ifrån nyår kommer upp så snart som möjligt, men här får ni en afterparty foto på mig!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: FEBB

Åh nej ser ut som en 4åring :P men tusen tack bästa nosh,hehe<3 ja men vilket bra nyårslöfte! Det var superbra! jo ja mår great, och du? =)

2009-01-05 @ 12:09:07
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0