filmen som gör en kär.

Ni kan säkert räkna ut vilken men ja det är twilight..
Aldrig har jag sett en film så längtans full, fylld med kärlek. Den är så himla obeskrivlig, man måste se den för att förstå. Såg den första gången när jag var i helsingborg för några veckor sen och blev kär i den. Ladda ner den idag, och även fast det var kass kopia så blev jag lika kär i den som jag såg den första gången. En sak är säker och det är att jag måste ha alla böckerna, och att jag måste köpa filmen så fort den kommer ut på DVD.

För er som inte vet så ligger jag i sängen just nu och är sjuk. Eller sjuk och sjuk, mår riktigt dåligt. Illamående, ont i huvudet och känner mig allmänt svag. Helgen var jätte trevlig, middagen var super och jag träffade på en massa nya roliga människor.

Hoppas ni har det bra. P.s gå och se twilight, det är en must see movie! En sak till, för alla med CSN kort ni kan gå och se den på bio nu under vardagarna med lite rabatt tror det var 60 kr och se den, så vad väntar ni på?

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0