black and white

Hej på er.

Första skoldagen, och det gick segt! Men nu får jag inte vara negativ, endast positiva tankar. Snart är denna termin också slut och då blir det sommarlov som springer alltid i väg och efter det blir det sista året i skolan. Det går snabbt, men det gör det ju alltid när man har roligt, dont you think?
Men jag har varit duktig idag och tagit dagens outfit, och jag har varit och köpt med mig hem ett par älsklingar, ni får se det i ett annat inlägg.










 dagens
klänning, vila
band, klänningens
cardigan, kappahl
strumpbyxor




















KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sumaya

haha aa det gör vi, vad kul! :D :)

2009-01-08 @ 20:37:09
URL: http://chocolateandvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0