ord definition

sakna: svart, ensamt, smärta.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: yindiz

har det hänt nåt? :O

bra blogg =)

2009-02-06 @ 16:23:03
Postat av: Zäta

=(

2009-02-06 @ 18:20:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: loura

Hej:D jag undrar om du kan göra mig en tjänst och skriva vad du tycker om våra männskliga rättigheter (a) alltså vi gör en undersökning om vad folk tycker om våra olika rättigheter och jag har nu läst din blogg ett tag och diggar dig enormt! tycker du verkar frnufftig och söt :D jätte gulligt om du svarar. puss o kram söta du

2009-02-08 @ 11:33:56
Postat av: nosh

Yindiz: Hej! nej det har inte hänt något, saknar bara min kille som jag knappt träffar.

tack så mycket!



loura: Hej! Detta känns som ett skolarbete, haha. Hade detta som en fråga och skulle skriva en lång uppsats. det finns så mycket och skriva och jag har just för tillfälligt så lite tid. men jag ska försöka och se ifall jag kan göra tid till den, så gör jag ett helt inlägg om det.



kram!

2009-02-08 @ 15:46:57
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: loura

okey det förstår jag, tack så jätte mycket! skulle uppskatta det :D:D hihi skööt om dig

2009-02-08 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0