resumé

hej på er.

nu är det så att jag är hemma, men jag har jobbat idag och ska göra samma sak imorgon. skaa vara hur gullig som helst och förska göra en resumé till er om min london resa. tipsa er allt ifrån shopping, uteliv och mat ja lite utav allt helt enkelt. Vad sägs om det?

Era kommentarer ska jag svara på as soon as possible! Promise. nu sängdags! Puss


KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Jessica Anshagen

Heeeej babe!



Usch stackare, om du mår som mig så är det verkligen inte roligt! men det värsta för mig har nog varit febern på över 39 grader som verkligen plågat min kropp :( Men verkar gå neråt nu...



När båda är friska och krya måste vi ses! Pusspuss

2009-08-03 @ 02:15:18
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0