london resumé part two

Godmorgon!
Nu är jag tillbaka med london resumén tänkte rekomendera fik och cafén. Självkart kommer den här resumén ha några till delar sen blir jag nog klar, men det vill ni väl?
P.s tänkte göra med en resumé om dagen, så det inte bara blir london snack här. d.s

I london finns ökända Starbucks, och det är nästan ett måste och besöka. Inte för att dom har världens godaste kaffe latte, utan för en sak. En god smarrig sak som det börjar vattnas i munnen på mig bara tanken utav det... Blueberry Cheesecake.. Jag känner mig som Homer ifrån simpsons nu helt ärligt. Det går inte och missa den här utsökta tårtbiten. Jag är en äkta cheesecake älskare och det finns inget som smakar lika gott som det.
Testa gärna deras blåbärs muffins, hur god som helst. Jag hade lyxen och bo nästan precis över Starbucks cafét, så det blev en hel del tårtbitar och kaffe latten därifrån.

min kaffe och blueberry cheesecake, starbucks



Ännu närmare var Pret a manger. Här finner du världens godaste sandwiches. Dom har en massa "to go" mackor, som man kan lätt ta med sig under sin buss/tunnelbana resa. Det är snabbt, gott och precis så man vill ha det på sin 30 minuters lunch. Testa gärna deras Yoghurt med "müsli-liknade", mycket gott!


pret a manger


De har även Cafe Nero, som jag dock inte besökt. Gått förbi och bott precis framför, ser ut som ett vanligt café. Det är italiensk kaffe, och det finns också väldigt många cafe nero i london. Vissa är väldigt mysiga och vissa ser ut som ett hämta sitt kaffe och springa iväg. Ett snabbfik helt enkelt!


cafe nero
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Marcus Å

Ja, du får göra det! Händer idag då? :)

2009-08-04 @ 14:03:33
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: aw.

jag tog den aldrig för du skulle flytta, ville inte bli ledsen du vet :( ;);)

2009-08-04 @ 14:55:32
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: det glädjer mig att höra. tack! :)

får se om jag får tid över. har mycket att göra just nu och sen åker jag iväg.

2009-08-04 @ 23:26:33
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0