divided exclusive collection

Jag har hittat lite saker som jag skulle döda för att kunna få till min födelsedag. Jackan med en massa paljetter, eller västen med paljetter eller den über snygga bodyn ifrån divided exclusive kollektionen är ju hlet makalöst snyggt. Jag dör de är så jädrans amazing. Deras skor på samma kollektion är dock slutsåld, men dom skulle jag defenitivt dödat för att köpa. Men så är de det där med min lycka, har alltid otur!  Vad tycker ni? Hur snyggt som helst ju! Defenitivt TOO DIE FOR!





för er som undrar hade jag världens mysigaste resa.
p.s så gick provjobbet hos dinsko super!
Trevlig helg.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: K

Om jag säger så här:



Är ens partner så insnöad att man tror att det är ok är det inte en partner att vara med.

2009-08-23 @ 18:24:35
URL: http://initiativet.blogg.se/
Postat av: jenny

de grejerna är så snygga!

2009-08-24 @ 09:45:59
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0