världens tabbe..

Nu måste jag berätta vad som hände mig idag. När jag var som mest stressad och sen till att möta upp lilla mami som väntat hundra år på mig så kommer aftonbladet fram. De frågade vad jag hade på mig och lite sånt, och så stressad som jag var så säger jag "Alltså jag är skit sen, men kan inte ni leta upp mig imorgon så säger jag!" När jag väl möter mamma och säger så säger hon"Men vad dum du är, du borde ha sagt och tagit foto! Du hade varit med i tidningen" mjo.. det kändes segt efteråt. Men vad ska man göra.. Well idag försökte jag på mig balett-skills. Vad tycks? ;)



cardigan, kappahl
tröja, (b-friends) hugo boss
scarf, zara
klocka, esprit
jeans, thai
 
till detta hade jag på mig s-imitation jacka, och tygskor. Nu ska jag läsa lite läxor och sen min kära bok.

btw. jag och mamma åt på TGIF, efterrätten var nog en av de godaste cheescaken jag någonsin ätit. (fast precis efter sturbucks cheescake.) Det måste ni verkligen testa när ni äter där. Om ni inte äter mat där, ta det! Måste!

Puss!
p. s cem går det att klicka på fotona nu? Ifall det inte går så är det blogg.se:s fel.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Vanessa

haha pucko du borde tagit bild ju :D



Jag kan typ närsomhelst!!! Efter måndag vore nog bäst för då har jag pengar också :P

2009-04-16 @ 20:31:34
URL: http://missdevine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0