valborg

Jag ska inte som en vanlig osmart tonåring supa mig redlöst full ikväll. Ikväll ska istället vara med min pojkvän och fortsätta och ha en helt underbar dag.

Idag har vi efter skolan gått till Ben and Jerrys i gamla stan och käkat oss mätta på deras goda glassar. Där sitter vi vid slussen och myser under solen, helt underbart!
Och nu har vi varit hemma och spelat och nördat oss! Snart ska vi grilla och sen ut och se någon brasa. Det enda jag vet just nu är att min man m å s t e  köpa sockervadd till mig no matter what. Är så galet sugen på det!

Nej nu snackar han om spelet, måste visa hur man spelar ju..

Jobb imorgon, skriver mer efter det!
Ciao, ha en trevlig valborg!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg!!! <3

2009-05-01 @ 15:26:48
Postat av: Jessica Anshagen

Hej hjärtat! Hur mår du?? Satt här och kom och tänka på dig så gick in för att uppdatera mig lite vad du har för dig :) och nu saknar jag dig! Ni nästan MÅSTE ta och boka en resa till mitt hotell i sommar, DAI DAI!



Hoppas du mår bra annars, du ser ut att göra det iaf :) Jag mår underbart bra.. typ inte haft en värdelös dag här borta, och jag vill ALDRIG mer åka hem...! I sommar börjar jag leta jobb :)



Puss på dig! Hoppas vi hörs snart igen <3

2009-05-03 @ 19:09:56
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0