påsk outfit

Nej ingen kycklingdräkt utan en jätte söt klänning (med gula prickar) ifrån thai fick det bli. Detta är dock ifrån gårdagens outfit, jag var ju på påskmiddag. Nu när våren är här så har jag kickat iväg den med världens finaste scarf som min underbara kille köpte till mig förra våren på zara i madrid.
Jag älskar att jag har tygskor och min nya skinn-imitation jacka. Love it!




klänning ny - thai, phuket
cardigan
skinn imitation ny - london
scarf - madrid
tygskor ny - london
klocka ny - bangkoks flygplats

allt förutom cardiganen kom från utlandet. Nej nu ska jag städa mitt rum som ser ut som en bombnedlsag med kläder.

Är det bara jag eller är det  bara så att när man har kommit hem så har men en massa kläder ÖVERALLT? men iofs jag har ju alltid det.
ciao!

p.s beccsi jag är visste brun ;)







KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

du e ju bara så flaaashig anosha:D

2009-04-16 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0