imorgon swe

ja allihopa, två veckor flög bort med vinden. det är helt sjukt hur snabbt det gick. Jag har haft en helt underbar dag.
det började med frukost på altanen med världens bästa utsikt pool, palmer, stranden! Efter det ett dopp i poolen och sen sola sönder mig. Vi har haft ett så underbart väder idag, solen sken till klockan sex tiden skit skönt.

Nu är klockan runt 19.00 tiden och vi ska in till patong för att handla in ett absolut sista. Egentligen så tillåter inte resväskorna det, för de sprängs nästan vilken sekund som helst. men lite små saker kan man kanske prega in.
Klockan två på natten (thai tid) kommer taxin för att hämta oss. det tar en ca 2.5 timmar att åka in till flygplatsen. Flyget går runt sex på morgonen.

Sen vet ni ju hur det blir. Känns så sjukt att imorgon är jag hemma. Eller egentligen kommer jag nog inte vara hemma, hemma utan redan imorgon kväll kommer jag att flytta in en vecka hemma hos min prins. Måste verkligen ta igen alla de här två veckorna utan honom. Känns underbart!


Nej nu ska vi gå. Nästa gång vi hörs är nog när jag är i Duabi! Om jag hinner ens det för där ska jga leta efter parfym, solglajjor, och lite små plock. Annars hörs vi ju när jag är hemma. Ciao!


puss puss puss
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0