ifrån thai!

Hej!

Nu har det gått en vecka, ja lite mer än en vecka här i thailand och jag har varit i både phuket och i bangkok. Vi kom tillbaka till phuket ifrån bangkok (vi åkte fredag till söndag). Vi har gjort en hel del, allt från shopping i bangkok till massage. Alltså jag har det så himla underbart här, ni anar inte!
men ska berätta lite kort.

första dagarna hände inte så mycket mer än att det var stranden-poolen-chill-chill.. haha
Så verkligen skit skönt och i fredags åkte vi impuls till bangko, vi var där i endast tre dagar. Alltså den staden är sjukt stor tror inte ens att vi hann se 1/5 del utav bangkok, såå stort är det. Det fanns så många fina saker och se, massor med shopping centrum.

Har fått en del shopping gjort, har fått tag på en massa små saker så som "missfärgade" jeans, högklackade pochahontas skor, små smycken och casual kläder. Idag när vi var på flygplatsen så var mamma generös och köpte en ny klocka till mig en stor maffig klocka ifrån Eprit. Allt det här kommer på foto självklart!

Tänkte lägga ut en outfit bild på mig när vi skulle ut en kväll, och här får ni också se mina nya skor :)


linne, åhlens
kjol, primark
väska, present
skor, thai!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: kajsa

det låter härligt!

2009-04-06 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0