hemma!

Efter en 15 timmars lång resa så är jag äntligen hemma!

Jag har ätit middag med hela släkten och nu ska jag fixa till mig lite. Ska packa lite små saker för att åka hem till mitt hjärta. Tänk att jag ska se honom ikväll. Åh! Känns så himla länge sen som om det var århundrade sen.
Ska lirka mina ben mot hans ben, ligga i hans famn så tätt. Jag ska aldrig någonsin släppa taget!

Imorgon ska jag äta påsk middag hemma hos Bosses pappa. Ska bli spännande, har aldrig träffat någon ifrån hans pappas släkt så det ska bli kul.

Nej  nu ska jag ge mig iväg.


Måste säga att de här två veckorna har varit helt välbehövda! Rehab i två veckor, mycket bra för mig. Men ångest för skola som börjar på tisdag är stor!
jag ska defenetivt besöka thailand igen. fan att resan dit ska vara så jäkla lång och jobbig!


KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Warsan

vad roligt du måste ha haft:D vill också åka till thailand :(

2009-04-12 @ 01:21:49
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0